Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΗΡΩΑΣ

Καλησπερα σας φιλοι και φιλες.Σημερα θα σας εξομολογηθω μια προσωπικη ιστορια που προφανως μονο εμενα αφορα...Προκαταβολικα λοιπον σας ζηταω συγγνωμη που σας κουραζω,αλλα δεν μπορω ν'αφησω την ευκαιρια να παει χαμενη...Αναφερομαι στο ΜΕΓΙΣΤΟ Θ(Ε)ΩΜΑ ΜΑΥΡΟ,με αφορμη την προγραμματισμενη βραβευση του απο την ΠΑΕ ΑΕΚ σημερα το απογευμα πριν τον αγωνα ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.Δεν ξερω εσεις,αλλα προσωπικα τον θεωρω τον πληρεστερο και ποιοτικοτερο Ελληνα επιθετικο των τελευταιων σαραντα χρονων τουλαχιστον!Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου,τελος δεκαετιας του 70-αρχες 80 δηλαδη,ηταν η μοναδικη οαση χαρας στην τοτε μετριοτητα της ομαδας που υποστηριζα και υποστηριζω και θα υποστηριζω οσο αναπνεω...Θυμαμαι χαρακτηριστικα τα γκολ που σημειωνε ειδικα με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ βεβαια,τη μονομαχια του με τους Ευρωπαιους επιθετικους το 1979 με απολογισμο το "αργυρο" παπουτσι της Ευρωπης και το 1985 με απολογισμο το "χαλκινο",το νουμερο 11 που ηταν το νουμερο της φανελλας του,ακομα και τον τσακωμο μου με ενα φιλο μου οπαδο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ(τυχαιο?δε νομιζω!) που διαφωνουσε στα υπερβολικα μου λεγομενα οτι ο Θωμας ηταν ισαξιος του Μαραντονα!!!!(τον αφησα στα κρυα του λουτρου απο εκει που ειμασταν και εφυγα νευριασμενος!)Αυτα για σημερα φιλοι μου και παλι συγγνωμη αν σας κουρασα...ΠΟΙΟΣ-ΠΟΙΟΣ-ΠΟΙΟΣ?Ο ΜΑΥΡΟΣ Ο ΘΕΟΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου