Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ

Καλημερα φιλες και φιλοι!Εχουμε αρκετο καιρο να τα πουμε αλλα ειμαι παλι εδω να συζητησουμε ενα θεμα που βιωνω εδω και μερικα χρονια και αν θελετε να γραψετε και τη δικη σας αναλογη ιστορια,αν βεβαια σας εχει συμβει...Αναφερομαι στην πραγματικη,αληθινη και δυνατη αγαπη!Δεν εχει σημασια ποτε θα τη βιωσεις και υπο ποιες συνθηκες της ζωης σου,αλλα πιστευω οτι οποιος τη δικαιουται καποια στιγμη θα τη βρει!Ναι,εγω την εχω βρει και νιωθω ο ευτυχεστερος ανθρωπος στον πλανητη!Η κοπελλα αυτη ειναι διπλα μου εδω και τεσσερα χρονια περιπου και καθε μερα νομιζω οτι αγαπιομαστε και πιο πολυ!Εχω μεινει εντυπωσιασμενος απο την αντοχη της,να ειναι μαζι με καποιον με τοσα ελαττωματα οπως εγω,αλλα και με προβληματα υγειας που εχω δυστυχως...Ελπιζω να μη με αφησει αν διαβασει το συγκεκριμενο αρθρο!Εξιστορηστε και εσεις τη δικη σας ιστορια αν εχετε!Μη σας απασχολει πως θα σας χαρακτηρισουν "φιλοι" και γνωστοι!Εμενα πραγματικα με αφηνει αδιαφορο!Το επομενο αρθρο θα αφορα τη φιλια...Καλη σας μερα και χρονια καλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου