Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Στα ορια της τρελλας

Καλησπερα φιλοι μου!Νομιζω πως καθε ανθρωπος που ζει το αγχος της καθημερινοτητας και της επιβιωσης,δε θελει και πολυ να χασει τα λογικα του...Αναφερομαι κυριως στο "βομβαρδισμο" των ειδησεων σχετικα με το μνημονιο,την πτωχευση το ΔΝΤ και τα σχετικα...Δε μας φτανουν το προβληματα που εχουμε ο καθενας απο μας με την ακριβεια,τα χρεη σε δανεια και καρτες,την υγεια μας ,την αποξενωση και τη μοναξια και τοσα αλλα...Κουραστηκα να ανοιγω την τηλεοραση για πεντε λεπτα και σε ολα τα καναλια να συζητουν και να ξανασυζητουν για τα προαναφερθεντα θεματα!Θα μου πειτε,διαβασε ενα βιβλιο,κανε κατι χρησιμο για σενα η για καποιον που αγαπας και μη γκρινιαζεις!ΜΕ ΤΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ανταπαντω με τη σειρα μου...Τρεμω στην ιδεα του πανικου που θα επακολουθησει επικειμενη πτωχευση!Η οποια κατα την ταπεινη μου γνωμη καποια στιγμη θα ερθει δυστυχως...Θα ηθελα τη γνωμη σας σχετικα.Ευχαριστω. Καλο βραδυ.

1 σχόλιο:

  1. Για να είμαι ειλικρινείς μπορώ να πω και εγώ με την σειρά μου ότι πραγματικά δεν σου μένει όρεξη για τίποτα πια!Το μόνο που μένει στο μυαλό μου μετά από κάθε συζήτηση για αυτή τη χώρα στην οποία ζούμε είναι ότι πραγματικά είμαστε παγιδευμένοι.Παγιδευμένοι όλοι εμείς που θέλουμε να κάνουμε κάτι με την ζωή μας και έχουμε όνειρα.
    Ανοιγεις την τηλεόραση και σε πιάνει απόγνωση, όχι μόνο για όσα ακους, αλλά και για όσα σου προτείνουν να κάνεις?και τι να κάνεις? να υπομείνεις το μνημόνιο? να δουλέψεις για ψίχουλα? να κάνεις οικονομία?
    ναι όλα αυτά θα μπορούσαμε να τα κάνουμε και να τα αντέξουμε όλοι πιστεύω και ίσως και ακόμα περισσότερα αλλά μόνο αν βλέπαμε φως κάπου στο βάθος...Τώρα όλοι λένε και λένε και σκέφτομαι "να κάνω την προσπάθειά μου και εγώ αλλα πότε θα δω αποτέλεσμα?θα καταφέρουν τα παιδιά μου ή έστω τα εγγόνια μου να ζήσουν σε μια Ελλάδα πραγματικά πολιτισμένη?" όσο και να θέλω να το πιστέψω δεν νομίζω ότι κανεις το θεωρεί εφικτό.
    πριν λίγο καιρό διάβαζα την ομιλία κάποιου "σημαντικού" προσώπου απευθυνόμενος σε αποφοίτους λυκείου...η συμβουλή ήταν φύγετε...πηγαίνετε στο εξωτερικό! και βέβαια για να μην τον "κράξουν" άπαντες πρόσθεσε...και μετά γυρίστε πίσω όντες πετυχημένοι για να ξαναφτιάξετε την Ελλάδα που χαλάσαμε! να υποθέσω ότι η πραγματιη συμβουλή του τελείωνε πριν το αισιόδοξο σχόλιο!
    ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή